Stunts 1.1 - zásadní rozdíly oproti Stunts 1.0

STUNTS Že mám rád starou dobrou DOSovinu Stunts, to asi už víte. Teprve včera jsem však náhodou objevil, že existuje i verze 1.1. Já doteď používal verzi 1.0, takže mě samozřejmě zajímalo, co je ve verzi 1.1 jiné. Mohu vám upřímně říci, je toho docela dost, přičemž zásadní plus je, že moje upravené auto WITT funguje i v této nové verzi 1.1. Faktem je, že tato nová verze dává hře nový rozměr – ten, do kterého se člověk do té doby bál zabřednout…

Zásadní rozdíly mezi 1.0 a 1.1 jsou:

  • Ačkoli obě verze kreslí tunel stejně (zevnitř je vidět střecha, zvenčí nikoli a do tunelu je shora vidět), verze 1.0 střechu v podstatě nemá, zatímco verze 1.1 ano. To znamená, že když jedete do kopce a vjíždíte do tunelu, nesmíte moc rychle, protože když se zespodu o střechu praštíte, rozflákáte auto. „Finta fň“ ovšem je, že zeshora můžete na střechu najet a můžete se na ní i zastavit, nepropadnete dolů do tunelu. Jezdit se dá i po stěnách tunelu (zeshora – pořád je to bráno jako střecha).
  • Verze 1.0 má tendenci rozbít auto při pádu z vetší výšky. U verze 1.1 jsem se setkal se situací, která byla ve verzi 1.1 naprosto nemyslitelná – když auto narazí při dopadu na nějakou špičku a vyletí do závratné výšky, může spadnout – a nic se mu nestane (záleží, jak a na co spadne). Na videu níže uvidíte případ, kdy opravdu k ničemu nedojde, normálně se z toho lze zberchat a jet dál. Verze 1.0 při těchto „létajících tendencí“ spolehlivě při dopadu auto rozšvihala. Za nemožné se považovalo vyjet na kopec, na něm na nájezd, spadnout až dolů pod kopec a nerozbít auto. Verze 1.1 – bez problémů.
  • Na druhou stranu má verze 1.1 tendenci rozbít auto v situacích, kde ho 1.1 nerozbila. Není třeba příliš vhodné spadnout s autem moc na bok. Verzi 1.0 to nevadilo, verze 1.1 je na to náchylnější.
  • A konečně za poslední – mám takový dojem, že ovládání auta reaguje ve verzi 1.1 trochu rychleji, když to srovnám přímým porovnáním (přepnutí z jedné verze do druhé po chvilce hraní), je to docela markantní.

Na videu uvidíte záznam zajetí jedné z tratí (upravena speciálním editorem, který umožňuje stavět i terén a dělat takové vopičárny, jako je trať na vodě, takže nesmíte sjet z cesty, jinak žbluňk ;), který je zajet na jeden zátah (proto je to takové opatrné ježdění). Všimněte si zejména dopadů na tunely (chvilku to jede po zeshora neviditelné střeše) a dopady z výšky – autu se nic nestane a jede se dál. To povyšuje zážitek ze hry s autem WITT docela dost, protože zrovna WITT je takové auto, kterému nemusíte dvakrát říkat „do nekonečna a ještě dál“ ;). S verzí 1.0 jste měli jistotu, že ho pádem z větší výšky rozbijete, ve verzi 1.1 na výšku není potřeba dávat pozor a užít si plného knedlíku za stálého skákání ;).

Málem bych zapomněl – odkaz ke stažení najdete někde tady:

Komentáře

Zatím zde žádný komentář není.

Možnost přidat další komentáře byla zrušena, protože už mě přestalo bavit bannovat spammery. Omlouvám se za nepříjemnosti.